FAQ| Nox 

  • Co dělat, když se přeruší Wi-Fi připojení
  • Ujistěte se, že je váš telefon připojen na Wi-Fi síť. Stiskněte zároveň tlačítka pro volbu hlasitosti a světla pro přepnutí přístroje do nastavení. Jakmile se na displeji ukáže 00:00, potvrďte heslo pro připojení k Wi-Fi a počkejte na připojení.
  • Musí být Nox a telefon připojen na Wi-Fi síť, aby mohl fungovat?

    Není to nezbytné, NOX může pracovat také při nastavení přímo na přístroji. Nicméně pokud používáte NOX se Sleepace aplikací k monitorování vašeho spánku, měl by být připojen po celou dobu monitorování.

  • Mohu vypnout telefon během používání Nox lampičky?

    Ano. Chytrý budík vás probudí v nastaveném čase, ale pokud používáte Nox samostatně, pak nebude monitorován váš spánek, ani nebudou sledovány parametry prostředí v ložnici.

  • Jak mohu přizpůsobit hudbu a zvuky chytrého budíku v lampičce Nox?

    Bohužel v této chvíli Nox neumožňuje nahrávání vlastní hudby a zvuků. Jinou hudbu a zvuky si však můžete vybrat v aplikaci Sleepace.

  • Kontrolka připojení k Wi-Fi ukazuje, že jsem připojen, ale nejsem. Co mohu udělat?

    Prosím zkontrolujte vaše Wi-Fi připojení a ujistěte se, že je dostatečně silné. Případně restartujte váš router i Nox. 

  • Vypne se monitorování spánku automaticky, i když nestisknu tlačítko "Get Up" nebo když nevypnu alarm na lampičce?
  • Ne, pokud používáte Nox s aplikací v telefonu k monitorování vašeho spánku, pak musíte zastavit sledování v aplikaci, nebo pomocí tlačítka pro vypnutí alarmu na lampičce.  Pokud používáte Nox s jinými výrobky Sleepace, např. s pásem Rest on, vypne se monitorování automaticky během jedné hodiny po opuštění postele, nebo dříve vypnutím v aplikaci nebo přímo na lampičce.
  • Co mám dělat, když se nepodaří aktualizovat aplikaci.

    1. Zkontrolujte, zda nemáte zaplněnou paměť zařízení.
    2. Prosím restartujte Nox a router.
    3. Zašlete nám snímek obrazovky vašeho zařízení při pokusu o aktualizaci. Nezapomeňte napsat jméno a model routeru.
    4. Uveďte váš router do továrního nastavení, předtím se ujistěte, že máte potřebné informace a hesla a víte, jak nakonfigurovat váš router. 
    5. Ujistěte se, že váš telefon má aktualizovaný software.
    6. Odinstalujte a znovu nainstalujte Sleepace aplikaci.
    7. Pokud problémy přetrvávají, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

  • Jak mohu na displeji změnit formát hodin?

    Formát hodin můžete změnit v nastavení telefonu. Přihlaste se do aplikace a hodiny na lampičce se automaticky sesynchronizují s nastavením ve vašem telefonu.

  • Jak mohu změnit barvu světla?

    Ve Sleepace aplikaci můžete vybrat z 16milionů barevných kombinací. 

  • Jaké parametry Nox sleduje?

  • Nox může být používán samostatně, ke sledování parametrů okolního prostředí, jako je teplota a vlhkost vzduchu, okolní světlo a hluk. Pokud je Nox připojen k Sleepace aplikaci ve vašem telefonu pak může sledovat parametry vašeho spánku, jako délku spánku nebo hloubku spánku. Pokud je Nox používán se zařízením Rest On a připojen k Sleepace aplikaci ve vašem telefonu, pak je možné sledovat např. i srdeční tep a dechovou frekvenci.

  • Jaké typy telefonů Nox podporuje?

    Nox Smart Sleep Light je kompatibilní se smartphony s operačními systémy iOS 7.0 a Android 4.3 nebo novějšími.